Elegancki wygląd to dziś, szczególnie w życiu zawodowym, ogromnie istotna sprawa. To, jak ludzie odbierają nas wizualnie, decyduje o tym, czy nam ufają, czy darzą nas sympatią. Jeśli nasz wygląd w odpowiedni sposób działa na otoczenie, więcej uda nam się osiągnąć. Więcej sprzedamy, szybciej załatwimy niektóre sprawy, łatwiej będzie nam wypełniać służbowe obowiązki. Przy tym, warto by identyfikowano nas z firmą, dlatego coraz częściej w pracy musimy nosić krawaty z firmowym logo.
Firmowe krawaty czy apaszki, to dziś ważny element budowania wizerunku firmy. Nie tylko są eleganckie, ale przede wszystkim utrwalają logo firmy w pamięci klienta. Jeśli jest to połączone z miłą i profesjonalną obsługą, możemy być pewni, że klient jeszcze nie raz wróci. Budowanie wizerunku danej marki i utrwalanie go w pamięci klientów, to bardzo żmudny proces, w dodatku, nawet niewielkie potknięcie, może wywołać efekt domina.
Dlatego tak ważne jest to, by perfekcyjny był nawet najdrobniejszy element takiej kampanii. Nie tylko krawaty firmowe są ważne, chociaż strój jest niezwykle istotny, ważne są również inne elementy, takie jak wielkie logo widoczne przy wchodzeniu do siedziby firmy czy oznakowane auta, którymi po mieście będą poruszać się pracownicy firmy. Krawat z logo, czy rozdawane drobne gadżety, to tylko kwestia przypomnienia.
Klient patrząc na pracownika ubranego w uniform czy noszącego krawat z charakterystycznym znaczkiem, pomyśli, że przecież zna tą markę, a skoro ją zna, to znaczy, że z jej usług warto skorzystać. Jeśli więc prowadzisz jakąś działalność, nie oszczędzaj na wizerunku swoich pracowników. To może bowiem być decydującym elementem, czy twoje usługi będą popularne wśród klientów, czy raczej będą zapominane. Im większa konkurencja, tym rozpoznawalność firmy jest tym ważniejsza.
Historia Krawata ♦ Jak być elegancko ubranym ♦ Jak wiązać krawat ♦ Jak wybrać krawat ♦ Krawaty jedwabne ♦ Moda w krawatach ♦ Modny wygląd ♦ Rodzaje krawatów ♦ Spinki, apaszki i dodatki ♦ Znane marki krawatów ♦