• Strona główna
  • Przegląd publikacji
  • Zamów publikację
  • Wizytówki partnerów
  • Kontakt
  • INNE DODATKI
    • Spinki, apaszki i dodatki
  • KRAWATY
    • Rodzaje krawatów
    • Jak wiązać krawat
    • Historia Krawata
    • Znane marki krawatów
    • Krawaty jedwabne
    • Moda w krawatach
    • Jak wybrać krawat
  • MODA MĘSKA
    • Jak być elegancko ubranym
    • Modny wygląd
Przegląd publikacji
Zamów publikację
Wizytówki partnerów
Kontakt

INNE DODATKI

- Spinki, apaszki i dodatki

KRAWATY

- Rodzaje krawatów
- Jak wiązać krawat
- Historia Krawata
- Znane marki krawatów
- Krawaty jedwabne
- Moda w krawatach
- Jak wybrać krawat

MODA MĘSKA

- Jak być elegancko ubranym
- Modny wygląd
KONTAKT z nami
601 949 949
fox@valder.pl
Garnitury i moda męska
Ślubne garnitury i suknie
artykuły

Modny wygląd

Elegancki wygląd to dziś, szczególnie w życiu zawodowym, ogromnie istotna sprawa. To, jak ludzie odbierają nas wizualnie, decyduje o tym, czy nam ufają, czy darzą nas sympatią. Jeśli nasz wygląd w odpowiedni sposób działa na otoczenie, więcej uda nam się osiągnąć. Więcej sprzedamy, szybciej załatwimy niektóre sprawy, łatwiej będzie nam wypełniać służbowe obowiązki. Przy tym, warto by identyfikowano nas z firmą, dlatego coraz częściej w pracy musimy nosić krawaty z firmowym logo.

Firmowe krawaty czy apaszki, to dziś ważny element budowania wizerunku firmy. Nie tylko są eleganckie, ale przede wszystkim utrwalają logo firmy w pamięci klienta. Jeśli jest to połączone z miłą i profesjonalną obsługą, możemy być pewni, że klient jeszcze nie raz wróci. Budowanie wizerunku danej marki i utrwalanie go w pamięci klientów, to bardzo żmudny proces, w dodatku, nawet niewielkie potknięcie, może wywołać efekt domina.


Dlatego tak ważne jest to, by perfekcyjny był nawet najdrobniejszy element takiej kampanii. Nie tylko krawaty firmowe są ważne, chociaż strój jest niezwykle istotny, ważne są również inne elementy, takie jak wielkie logo widoczne przy wchodzeniu do siedziby firmy czy oznakowane auta, którymi po mieście będą poruszać się pracownicy firmy. Krawat z logo, czy rozdawane drobne gadżety, to tylko kwestia przypomnienia.

Klient patrząc na pracownika ubranego w uniform czy noszącego krawat z charakterystycznym znaczkiem, pomyśli, że przecież zna tą markę, a skoro ją zna, to znaczy, że z jej usług warto skorzystać. Jeśli więc prowadzisz jakąś działalność, nie oszczędzaj na wizerunku swoich pracowników. To może bowiem być decydującym elementem, czy twoje usługi będą popularne wśród klientów, czy raczej będą zapominane. Im większa konkurencja, tym rozpoznawalność firmy jest tym ważniejsza.




Historia Krawata  ♦   Jak być elegancko ubranym  ♦   Jak wiązać krawat  ♦   Jak wybrać krawat  ♦   Krawaty jedwabne  ♦   Moda w krawatach  ♦   Modny wygląd  ♦   Rodzaje krawatów  ♦   Spinki, apaszki i dodatki  ♦   Znane marki krawatów  ♦  

 ♦  PRZEGLĄD PUBLIKACJI

 ♦  WIZYTÓWKI PARTNERÓW

 ♦  KONTAKT

projekt i wykonanie ©
 
Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Cookies.
× Zamknij Zamknij